Re: Unidentified subject!

Witam

w httpd.conf:

<IfModule mod_dir.c>
DirectoryIndex index.html index.htm index.php index.cgi /default/index.html
</IfModule>
Dzieki... troche to moze zle napisalam, ale wlasnie o takie cosik mi chodzilo..

Normalnie zdejmuje prawa +r dla innych wiec jak ktos nie ma www to mu wywala blad 403.... a nie chcialam wgrywac kazdemu na konto pliku... przy 10 ma to sens.. ale przy wiekszej ilosci nie.. zwlaszcza jak ktos ma juz strone.. wiem ze mozna to skryptem zrobic, ale po co... stwierdzilam ze mozna to prosciej zrobic i widac mozna :))

dzieki

Pozdrawiam
Basia