Re: sterowanie, raportowanie serwera za pomoca komorki - sms

On Tue, May 21, 2002 at 08:49:32AM +0200, Zalewski Grzegorz wrote:
> Jak w temacie interesuje mnie kwestja sterowanie serwerem za pomoca komorki
> do niego podpietej. Tzn proste polecenia, shutdown itp, a takze zeby za
> pomoca tej komorki wysylal na moj telefon (ew na kilka innych) dzienne
> raporty itp. Poszukuje opisow tego itp. Jesli ktos mial z tym stycznosc,
> badz posiada jakies opisy odnosnie tego tematu to czy moglby sie podzielic
> ???

Potrzebny będzie przewód łączący telefon z portem szeregowym i soft,
który to wszystko obsłuży. Jedno i drugie zależy od modelu komórki - z
kabelkiem nie powinno być problemu (pełno tego np. na allegro).

Co do softu - słyszałem o czymś na nokie i na siemensy - co do innych
nie wiem. Nie wiem też ile potrafi (przynajmniej sms-y powinien
wysyłać).

pozdrawiam,
rp.

--
The Ephebians made wine out of anything they could put in a bucket, and ate
anything that couldn't climb out of one.