Re: dns i poczta

On Mon, May 20, 2002 at 02:53:11PM +0200, amon wrote:

> witam
>
> jakis magiczny dla mnie problem.
> mam na serwerze min. dns i poczte.
> Okzalo sie ze onet i wp (to testowalem)
> niewidzi adresu ip domeny.Z innej sieci ktora
> prowadzilem dziala.
>
> host -t MX woiz.polsl.katowice.pl
> pokazuje ze ok, sprawdzajac przez znane mi dns tez pokazuje ze
> jest ok. nawet tepsa mowi ze jest ok.

fargo@eloy:~{1}% host -t MX woiz.polsl.katowice.pl
woiz.polsl.katowice.pl  MX      0 157.158.27.130.woiz.polsl.katowice.pl

Do definicji rekordów MX nie wpisuje się adresów cyferkowych (a jeśli już,
to wpisuje się je prawidłowo).

> prosze wyslac cos na amon@woiz.polsl.katowice.pl
> juz niewiem czego sie przyczepic.

Dokumentacji do BINDa ;-)

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

               A pill to make you numb, a pill to make you dumb
                        A pill to make you anybody else
          But all the drugs in this world won't save her from herself