Re: Autoamtyczne logowanie

Chyba nie wyrazilem sie jasno. Chodzi mi o logowanie na konsoli do stacji
roboczej, nie logowanie zdalne...

Z tym logowaniem to nie bardzo wiem jak.. Ale moze inny sposob ci podpowiem...

Jezeli cos ma sie odpalac na koncie danego usera, to wystarczy to dopisac do ~/.bashrc
Wtedy jak on wpisze swoj login/haslo to zaraz sie program odpali.
Teraz jak tylko zrobic to logowanie... podejrzewam ze trzeba bylo by sie z tty pobawic.. ale to tylko strzal...
natomiast mozna inaczej...
wystarczy ze ze skryptu startowego takie cos:

----
#!/bin/sh

su <login> -c <polecenie>

----