Re: Problem z xserverem

> w ~/.xsession-errors

A kiedy X uruchomią się poprawnie to gdzie znajduję się logi?

Michał Budzowski

P.S.1 Pytam, bo stwierdziłem, że może ich przeanalizowanie na coś mnie naprowadzi.
Jak mi startuję ten server SVGA to podaję śmieszną ilość videram:64k i mówi coś o
zbyt małej ilości pamięci dla resolutions 800 600(wybaczcie potworki językowe, ale
nie pamiętam dokładnie logów, więć posługuję się słowami kluczami) i mówi, że
uruchamia się w built-in(zapewne w kartę) mode tzn. 300x204. Mam trochę wrażenie, że
gdzieś robię jakiś strasznie głupi błąd. I jeszcze xf86conig, który,w XF86Config
przed podaniem niskich trybów wpisuje:

# Low-res Doublescan modes
# If your chipset does not support doublescan, you get a 'squashed'
# resolution like 320x400.

Jednocześnie XF86Setup odpala się na oko w 640x480, ale po ustawieniu czego trzeba,
albo nie może skomunikować się z xserverm albo robi sieczkę na ekranie.

P.S.2 To był P.S, więc czytać nie ma obowiazku, tym bardziej P.S.2. Wszystkim, którzy
mi pomagali dziękuję za sugestię i zaangażowanie. Będę dalej prowadził krucjatę
przeciw niskim rozdzielczością a jak wygramy to stawiam wszystkim piwo.