Re[2]: tomcat4 i rervlety na debianie

Witaj Kazimierz,

W Twoim liście datowanym 16 maja 2002 (01:06:04) można przeczytać:

KP> Tak powinno byc, ale jest kilka zagwozdek. Musisz napisac
KP> co to znaczy ze aplikacja (weblikacja:) nie dziala?
chat servlet + applet

KP> w web.xml powinno byc okreslone, jaki URL wywoluje
KP> jaki servlet?

KP> Jesli tomcat dziala, to reszta zalezy juz od samej aplikacji
KP> przykladowo tak skomplikowana webaplikacja jak cocoon, raczej
KP> nie ruszy z debianowym tomcatem bez niewygodnych modyfikacji.

KP> Jak behavioralne obserwacje nie doprowadza do zadnych
KP> wnioskow, to pozostaja logi :)

zgadza sie czytalem logi i ... poszlo
inna sprawa ze tomcat generowal mi mase logow a w zwiazku z natlokiem
i czestymi resatrtami tomcata kasowalem logi /var/log/tomcat4 za
kazdym restartem dzieki temu moglem sie w tym polapac
i udalo sie okazalo sie ze autor aplikacji podajac sciezki w install
zapomnial tego zrobic w web.xml wiec po dluzszych analizach logow i
teskstow z grupy pl.comp.lang.java udalo mi sie to odpalic
teraz juz jestem madrzejszy wiem ze podajemy w web.xml sciezki
wzgledne czyli zaczynajac od ROOT tomcata a nie od root serwera
/var/lib/tomcat4/webbaps/aplikacja - zle
/aplikacja/ dobrze tak gdyby ktos chcial przegladac newsy z tym samym
problemem

--
Pozdrowienia,
 seeb                            mailto:seeb@seeb.pl