Re: Problem z xserverem

On Wed, 15 May 2002, Michal Budzowski wrote:

> bedzie
>
> To jak to właściwie jest, czemu w ziemniaku nie dają nowego Xfree?
Bo ziemniak jest stary, jak powstawal nie bylo jeszcze Xfree 4.x. Teraz
powoli stabilizuje sie woody, niedawno nawet byla dyskusja na temat kiedy
bedzie stable, niektorzy mowili, ze w maju, ja watpie.

> Będę bardzo dźwięczny.

zaraz pojdzie.

> P.S.Jak wysyłam do Ciebie na priva to cały czas dostaję zwroty.

A mozesz podeslac co dostajesz w zwrocie?
Ew. sproboj wyslac na moja maszyne mirek@uwolni.net, lub na jeden z
ponizszych:
its83988@kufel.immt.pwr.wroc.pl
mgroch@taxis.immt.pwr.wroc.pl