Re: Problem z xserverem

On Tue, 14 May 2002, Michal Budzowski wrote:

> Witam!
>
> Potato 2.2r6, GeForce 2MX 200, Hyunday DeluxScan V770.
> Używam xf86config. Działa tylko jak ustawię server VGA16. Przeczytałem i
> zastosowałem readme w /usr/doc/xserver-comm dotyczący nvidii, nie
> pomogło. Jak próbuję ustawić właściwy xserver tzn SVGA to dostaję
> zamazany, nieczytelny ekran i muszę resetować dziada.
W woodym, Identyczna konfiguracja dziala bez problemu. Tyle, ze DeluxScan
7770, ale to raczej nie ma znaczenia. Jesli chodzi o ziemniaka, to tam
masz XFree 3.3.6, to powinno dzialac na SVGA, ale na pewno nie bedzie
dzialac ze sterownikami nvidii. Proponuje:
upgrade do woody lub upgrade X do 4.1

Ew. moge Ci na priv przeslac moj stary config do 3.3.6, jestem prawie w
100% pewien, ze dzialal.

ps.
trzci raz juz wysylam ta wiadomosc, nie wiem dlaczego, ale mam jakies
problemy z wysylaniem na grupy dyskusyjne.

--
mirek