Re: hurtowa zmiana praw plikow

> A ja dodam tylko, ze jak robiono testy wydajnosci (stare, gdzies na google
> znalazlem) porownujac FreeBSD i Linuxa, to wyszlo, ze o ile Linux ma szybsze
> operacje I/O (lepsze drivery do tego samego hardware), to jest w tyle,
> jezeli chodzi o uruchamianie i konczenie procesow (FreeBSD robil to szybciej).
>
> Mysle, ze powyzszy przyklad jest bardzo ciekawy, informatywny, daje do
> myslenia - niby oczywista sprawa ta roznica czasow w wykonaniu obu
> polecen, ale nie do konca ;>

A mnie całkiem interesuje, czy (a jeśli to jaka) byłaby różnica na
ReiserFS lub XFS (bo obstawiam, że powyższe poszło na ext2 lub
ext3). Może być spora: przy jednym katalogu z 9999 plikami na ext2
dużo czasu schodzi na wyszukiwaniu konkretnego pliku.

Oczywiście zależy to też od tego jak dokładnie jest napisany chmod.

--
( Marcin Kasperski   | Most of the bad things that can happen to a project   )
( http://www.mk.w.pl |     are the result of miscommunication. (Booch)       )