Re: FXP

W liście z śro, 08-05-2002, godz. 15:27, Marcin Owsiany pisze:
> [...]

Tu odpowiem Adrianowi:
Zasadniczo nie trzeba nic specjalnego ustawiac w serwerach FTP by zlozyc polaczenie FXP.
Wystarczy, ze masz konta na obydwu serwerach ktore chcesz polaczyc i korzystajac z np. MC
w lewym okienku laczysz sie na pierwszy serwerek, w prawym na drugi i juz masz FXP zrobione.

> Z tego co wiem, to FTP był od początku projektowany tak, żeby umożliwić
> takie bezpośrednie transfery. W praktyce jednak chyba żaden mądry serwer
> FTP na to nie pozwala, bo powoduje to problemy z bezpieczeństwem...
> Ale nie pamiętam żadnych szczegółów...

To do Marcina:
Wydaje mi sie, ze sie mylisz gdyz praktyka taka jest powszechnie
stosowana przez kurierow w swiatku FTPow i bez FXP ich praca dla ogolu
byla by raczej malo efektywna.
Jesli chodzi o bezpieczenstwo to problemy sa te same co przy
bezposrednich polaczeniach klient->serwer.

Pozdrawiam
Shtyvny