Re: wybiórcza poczta

<---->
> A może ci giganci z niejasnych (dla mnie) powodów np. wycinają
> wszystko co ma IP nadawcy 192.168.*?
> Ujeżdżając sendmaila nigdy nie miałem takich problemów.

Większość serwerów pocztowych (w tym i te którymi zarządzam), podczas
trwania sesji smtp, sprawdza czy domena z której wysyłany jest list,
istnieje fizycznie, i czy dowiązana jest do adresu IP z ktorego idzie
połączenie - to dość skutecznie wycina sporo spamu.
Jesli twój serwer przedstawia się jako :
helo nieistniejaca.domena.pl
lub też:
helo 192.168.0.1

serwer wp.pl może "odbijać" tę poczte...
Dziwi mnie tylko fakt, iż nie dostajesz żadnych powiadomień, jednak jest
to tylko kwestia konfiguracji serwera.

--
Kowalski Paweł