Re: jakis dobry odtwarzacz filmow?

I've seen things you people wouldn't believe.
olej@pentagon.eu.org writing in <20020507165929.A13122@pentagon.eu.org>.
All those words will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
> udalo sie komukolwiek zrobic full screen w mplayerze na konsoli (frame
> buffer) ???
>
> O ile dobrze pamietam, to nawet w X'ach nie udalo mi sie tego zrobic...

Daje się zrobić. A pod framebufferem (-vo mga) używam opcji -fs -vm
-zoom. Jedyny problem to fakt, że nie robi sobie tła ale to można łatwo
obejść przez odpalenie na sąsiedniej konsoli np. fbi black.bmp ;) gdzie
'black.bmp' to bitmapa 1x1 piksel w kolorze czarnym ;)

--
  ,d$$$$$P.d$$b     d$P  ,gd$$$$$,gd$$$$g. ,$$$b._$$P               RLU #172534
  ggggggggggggg.   ggs  ,gg     ,gg    ,gg ggp,ggggg           Paweł Sokołowski