Re: Nagła awaria CDRW?

Witam!

On Mon, 6 May 2002, Michał Byrecki wrote:
> Hmm... Ale pisales, ze to sie zrypalo po upgrade firmware'u ;-)
Niestety nie... TEAC był już niesprawny przed próbą aktualizacji
firmware - dlatego właśnie jestem tak zdziwiony tą awarią. Próba
aktualizacji firmware miała miejsce po przetestowaniu nagrywarki na
innym PC, pod innym OS - oczywiście test wypadł niepomyślnie :[

> Znam takiego jednego, co na TEACu 4x4 wytlukl jakies kilka tysiecy
> plyt...
Szczęściarz...

> Zreszta z tego, co ow rzeczony czlowiek mowil, to TEAC nie do
> zajechania jak PLEXTOR. A jemu wierze, bo ma dobre zaplecze do
> testowania sprzetu...
Najwyraźniej nie miałem szczęścia i trafił mi się trefny egzemplarz.

Pozdrawiam.

--
Marcin  Fusinski   qrchaque(at)master(dot)pl
 UIN: 127801366   	  GG: 1854531