Re: Sieć zniknęła po aktualizacji woody`ego.

Mam pytanko - czy przed tym:
> # /etc/init.d/networking restart
> Reconfiguring network interfaces: SIOCDELRT: No such process
> SIOCADDRT: Network is unreachable
> done.
masz podniesione interfejsy sieciowe? Bo sytuacja wyglada _bardzo_ dziwnie...
AFAIK, to interfejsy sieciowe podnosza sie przy starcie systemu rowniez ze skryptu /etc/init.d/networking, czyli jak podnosza sie przy bootowaniu, to powinny tez podnosic sie przy przeladowywaniu sieci. Jezeli nie daje sie przeladowac, to nie powinny tez podnosic sie interfejsy przy starcie. #$%@#$%, nie mam zdolnosci do tlumaczenia, mam nadzieje, ze to bedzie zrozumiale....

> Czy macie jakiś pomysł, co z powyższym fantem zrobić?
Przesledzic logi sysloga, zajrzec do skryptu /etc/init.d/networking, itp.

Michal