Re: mysql?

On Mon, 6 May 2002 14:22:37 +0200 Marcin Sobolew wrote:

> czy ktos zna sie na mysql,
> tzn mam problem z konfiguracja...
> instaluje potato mysql, instaluje sie wszystko ladnie, gdy uruchoamiam
> mysql_install_db, potem daje # mysqladmin -u root password 'pass'
> mysqladmin: connect to server at 'localhost' failed
> error: 'Access denied for user: 'root@localhost' (Using password: YES)'
>
> .znalalem obszerne manuale na mysql.com, i z tego wynika ze to wina zlego
> passworda , ale ja wlasie suatwiam password :( udalo mi sie zalogowac jak

mysql -p -u root
mysql> use mysql;
mysql> update user set password=password('pass') where user = 'root' AND
host = 'localhost';

pierwsze wejście bez hasła

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

               Długość różdżki nie decyduje o jakości cudu.