Re: mirror debiana

W Sun, May 05, 2002 at 02:33:01AM +0200, Robert W. Jaroszuk wystukał(-a):
> Moze ktos mnie oswiecic jak zrobic mirror debiana w ten sposob, zeby
> dalo sie pozniej apt-getem korzystac?
>
> Wiem, wiem, sa skrypty na debian.org, ogladalem je, ale apt-get jakos
> nie chce z tego korzystac.
>
> Jak zna ktos jakies gotowe rozwiazanie to bylbym wdzieczny gdyby mi je
> wskazal.

apt-move - Move cache of Debian packages into a mirror hierarchy
apt-proxy - Debian archive proxy and partial mirror builder

lub apt-ftparchive z apt-utils lub dpkg-scanpackages deby są osiągalne
poprzez APT a nie jako pojedyncze pliki.