Re: myszka

amon wrote:
[...]
: W liście z sob, 04-05-2002, godz. 16:18, Tomasz Proć pisze:
:
: > X'y kontra gpm ?
: >
:
: nie wiem, ale dziala wszystko gdy zrobie ...
: ale prosze sie nie smiac.
: wystarczy za z konsoli wpisz
: vi /dev/psaux
: czyli po otwarciu odrazu myszka dziala slicznie...
: jak na moj gust to z leksza to zakrecone,
: nie wiem co robic i zastanawiam sie czy nie da tego do
: autostartu ;-)
: Macie jakis pomysly?

Tak, uruchomić gpma w trybie repeat i skonfigurować /dev/gpmdata
jako myszkę w iksach.

--
Daniel Podlejski <underley@underley.eu.org>
   ... And if you hear me talking on the wind