Re: Obrazy plyt CD Debiana dla Power Macintosh'a

Potato:
http://www.planetmirror.com/pub/debian-cd/2.2_r6/powerpc/

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

    Obwiązać twarze szmatami, że... że niby dzieci zęby bolą. Dzieci
    wtedy nie miały opieki dentystycznej. I tak jest najlepiej.