Re: Paczki

Mateusz Papiernik [Thu, May 02, 2002 at 03:06:55PM +0400]:

> kazda paczka jest checksumowana md5, podpisana cyfrowo kluczem gpg
> developera, poza tym po zrobieniu paczki najpierw jest uploadowana do
> incoming
> a dopiero potem trafia glebiej - nie jestem do konca pewny co sie tam
> dzieje,

No wlasnie o ten etap incoming -> system chodzi. Bo owszem, jezeli paczke
wrzuca 'oficjalny developer', to w takiej sytuacji mozna sie pokusic o
zaufanie... ale coz tymi nowymi? :/

> ale ... raczej jest to niemozliwe przemycic do debiana jakiegos trojana.

Hm, to ja poczytam te WWW i zajrze pozniej.

--
/* Michał Pasternak, http://pasternak.w.lub.pl, +48606570000 */
/* http://www.anti-dmca.org */