Re: Nagła awaria CDRW?

Witam!

[czwartek, 2 maj 2002], Michał Pasternak napisał(a):
> Updejtnij firmware.
Kilka dni temu zaniosłem tego TEACa do znajmego (posiadającego Wingrozę)
w takim właśnie celu. Niestety upgrade nie powiódł się... Troszkę go
jeszcze potestowałem i okazało się, że jest niesprawny, tj. nie czyta
CDków (choć je nagrywa). Wyobraź sobie moje zdziwienie - CDRW raczej nie
było mocno eksploatowane (nagrałem nim być może 60 krążków).

Pozdrawiam.

--
Marcin  Fusinski   qrchaque(at)master(dot)pl
 UIN: 127801366   	  GG: 1854531