Re: Edytor wektorowy a'la corel draw

krst@linuxpl.org [Sat, Apr 27, 2002 at 07:15:23PM +0200]:

> Ja mam jeszcze program Sketch. Ale chyba sodipodi fajniejsze... choc nie
> bawilem sie zadnym z nich dosc dlugo. Pozdrawiam,

Do wektorów masz jeszcze xfig i dia, mozesz kupic Corel Draw dla Linuxa
(ewentualnie sciagnac Corel Photopaint i probowac "na chama" uruchomic w
takim srodowisku windowsowa kopie Draw'a, moze sie udac).

--
/* Michał Pasternak, http://pasternak.w.lub.pl, +48606570000 */
/* http://www.anti-dmca.org */