Re: woody skad wziasc

On Thu, May 02, 2002 at 01:21:00AM +0200, Marceli wrote:
> mozecie podac jakis dobry serwer w polsce z ktorego mozna w miare
> szybko sciagnac woodiego. Mam pytanie, gdzie moge znalezc informacje na
> temat instalacji woodiego prosto z serwera ftp. Chodzi mi jak stworzyc
> dyskietke aby moc instalowac go z serwera ftp a nie z cd

z http jak juz.
ktorys z mirrorow dystrybucji, dla mnie najszybciej dziala ten ponizej:

http://ftp.pwr.wroc.pl/debian/dists/woody/main/disks-i386/current

tam z podkatalogu images-* pobierasz dyskietki
z danego 'smaku' instalacyjnego. Z reguly sprawdza sie
-bf4.4 lub -compact.

z reguly tez wystarczaja dwie dyskietki - rescue.bin i root.bin

mozna tez obejsc sie bez dyskietek korzystajac z loadlin, opis znajdziesz
tam na serwerze.

pzdr.
tp.