php4

witajcie,
mam potato,  apache 1.3, jak zainstalowac poprawnie php4?

zainstalowalem php4 i chyba nie dziala jak daje na jakis skrypt to albo go nie odpala albo pusta strona albo wyswietla Hacking attempt , mieliscie kiedys cos takiego ?

wpis do httpd.conf o libphp4.so , jest wpis do smr.conf jest o rozszerzeniu php, czego brakuje? malo sie znam  na serverach www, a potrzebne mi to dla znajomego na jego strone.... Moze trzeba cos miezac w php.ini ?

pozdrowienia
Marcin Sobolew
[DaBeK NeT] SOBOL
ICQ:6562099 GG:2115148