Re: Domena eu.org, dns, named - pomocy!

Wtam

Czego nie wiem?
Jestem na etapie zrezygnowania z eu.org - dlugi termin mnie odstraszyl.
Walczê z one.pl. Na teraz wyglada to tak:
- zarejestrowalem domene
- na moim serwie chodzi juz named
- podobno na one.pl wystarczy podac dla domeny jeden dns - podalem moj
  serwer
- wg. howto w named.conf dopisalem nowa strefe dla domeny w one.pl i
  prosty plik tej strefy wg wzorca.

Czy to wystarczy?
Jezeli PODOWNO wpisali to tak...

Czy domena zacznie dzialac od razu jak oni to wlacza?
Ano.. i jak u ciebie bedzie named odpalony ;)))

Jak to przetestowac? Jak daje nslookup, nazwa_domeny to na razie wywala:

host -t NS <twoja_doemena>
host -t SOA <twoja_domena>
host -t ANY <twoja_domena>

i potem na jakims innym NSie sprawdz.... np na dnsie lodzi...

host -t NS <twoja_doemena> dns.man.lodz.pl
host -t SOA <twoja_domena> dns.man.lodz.pl
host -t ANY <twoja_domena> dns.man.lodz.pl

Wpisy maja byc identyczne dla tego i tego zestawu...
oczywiscie moga sie roznic kolejnoscia ale to nie ma zanaczenia....

pozdrawiam
Basia