Stronka dla nie placacych

Chciałbym postawic na serweze stronke "Nie zaplaciles abonamentu, ble bel ble ble .."  i przekierowywac wszyskei zapytania z danego adresy wewnetrzego na tą stronke..
Tak aby nieplacacy uzyktownicy chcacy pogadac np na chacie  widzieli moja stronke..
 Wydaje mi sie to lepsze rozwiazanie nic odlaczanie kabelka od huba tylko:
Niewiem jak to zrobic :)
Moze ktos by mnie nakierunkowal ?

ps) jak ktos ma juz gotowe rowiazanie to juz bym byl calkiem happy :))

Wazne pewnie bedzie ze niuezywam ani serwera dhcp ani serwera DNS ......