GNOME2

  Hej

  Zainstalowałem dzisiaj Roxfilera 1.3.0 - niestety pociągnęło to za sobą
gtk2... Tu od razu pytanie - czy ktoś wie skąd zassać sensowne pakiety
chociaż z Gnome-control-center od gnome2 by podkonfigurować nieco themesa
bądź jak to zrobić "z palca" - teraz w gtk1.2 mam swoją przeróbkę ThinIce z
dodatkami z Xenophilii i chciałbym go zachować także dla programów na gtk2.

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

         Law of Computability Applied to Social Sciences:
         	If at first you don't succeed, transform your data set.