Re: kierowanie odpowiedzi

Mirek Grochowski <mgroch@uwolni.net> writes:

> Ale do tego chyba potrzebny jest serwer newsow, nie wiem tak tylko pytam.

Oczywiście. Mam INN-a, którego używam też do ściągania grup
usenetowych - dużo szybciej się je czyta z lokalnego serwera. W
przypadku grup newsowych wymianę listów zapewnia suck+rpost (opakowane
debianowym skryptem get-news).

--
( Marcin Kasperski   | Software is not released, it is allowed to escape.    )
( http://www.mk.w.pl |                                                       )