Re: cron a moze jakas inna renta

On Fri, 19 Apr 2002, Marcin Owsiany wrote:

> Na tym, że nie podano flag ani adresów. Nic więcej nie jestem w stanie
> powiedzieć nie widząc skryptu...

Jak na razie wydaje mi sie, ze problem tkwi w pliku
/etc/snort/snort.debian.conf. Podczas konfiguracji debconf pyta o rozne
zeczy, jak np. adresy do sprawdzania, tryb promisc, do kogo wyslac poczte
i troche inych, ale ustawienia programu sie nie zminiaja. Musialem recznie
dopisac dwie linue w /etc/snort/snort.debian.conf i zmodyfikowac
/etc/init.d/snort zeby wszystko zaczelo dzialac.
Juz wszystko jest OK, chyba.

--
mirek