Re: Terminale w linuksie (...raczej z linuksa)

On Wed, Apr 17, 2002 at 10:42:15PM +0200, Michał Byrecki wrote:
> Czesc.
> Mam taki problemik.
> Jest sobie urzadzenie, do ktorego podlacza sie terminal Regent'a 40.
> To urzadzenie wysyla po RS'ie informacje, ktora wyswietlane sa na ekranie terminala. Terminal wysyla scankody z klawiatury, rowniez po RS'ie do tego urzadzenia.
> I teraz pytanie za 100 punktow:
> W jaki sposob zamiast rzeczonego terminala wykorzystac linuxa?
> Z tego, co zauwazylem, to w /usr/share/terminfo/r/regent40 jest opis terminala.
> [...]

Dlaczego odwrotnie? Napisz dokladniej do czego uzywasz tych terminali.
Jaka role pelni ta skrzynka, do ktorej sa podlaczone terminale? Podlaczasz
ja do etherneta?

Uzywajac getty domyslnie wejdziesz po prostu do procedury logowania
sie na serwerze Linuksowym, tak samo jakbys do niego telnetowal.
Mozesz jednak wskazac inny program (zamiast login) do obslugi terminala
i np. odpalac od razu swoja aplikacje.

Co do opisu w terminfo, to sluzy on aplikacjom, ktore sa kompatybilne
z terminfo do obslugi terminala. Nie musisz zatem pisac wlasnego filtra,
odpowiednia translacja kodow dzieje sie automatycznie (w getty mozesz
wskazac domyslny typ terminala).

Wanted