Re: oracle 8.1.7

* Bartlomiej Lidke <butthead@math.put.poznan.pl> [2002-04-17 09:33:21 +0200]:

> swoja droga oracle coraz mniej mi sie podoba. support powinien byc na
> ich stronie a nie na googlach.... db2 mialo prosty, fajny instaler pod
> konsole, a tu? zeby zainstalowac baze potrzebuje X-y???

Zgadzam sie Informix, DB2, no w zasadzie niedlugo jakies 10 lat to
bedzie jedno .. ;) tez mi sie podoba bardziej. Oracle jest wielkim
workiem gdzie teoretycznie mozna wszystko zrobic z kazdej dziedziny
baz danych, jednak w konkretnych systuacjach wyglada to
gorzej. Pozostane przy Informix'e, choc Oracle znac trza.

--|mw|