AA z gtkxft w iso2

Witam!

Zdaje się, że po prostu znudził mnie dotychczasowy wyglad mojego GNOME
i spedzilem troche czasu szukajac tematow do sawfisha i gtk.

Wpadlem tez na pomysl, aby wreszcie aktywowac od dawna zainstalowane
libgdkxft i nacieszyć się antyaliasingiem w Xach.

No wlaściwie to nawet działa... prawie idealnie.
Niestety mimo iż do bieżącego tematu wybrałem czcionkę iso8859-2, to
mając włączone gdkxft pokazuje mi czcionki z krzaczkami, jak w
iso8859-1.

Co moze być dokładnie tego przyczyną - nie wiem. AA włączył się też
w galeonie - i tam mam polskie literki jak należy.

A żeby było jeszcze dziwniej w Centrum Sterowania, w oknie "Wybór
motywu", w części "Podgląd" jest JEDNO pole z polskimi znaczkami
wyświetlane prawidłowo, to z "Przykładowe pole tekstowe" !

Coż na to poradzić ?

Pozdrawiam

					Grzegorz Prokopski

PS: Chciałem też uzyskać polskie znaczki w AbiWordzie - ale też nie
dałem rady - czy _cokolwiek_ można tu zrobić? Czy AbiWord jest
iso8859-1-only ?

PSS: To zdaje się mój pierwszy normalny post tutaj (inny niż "Szukam
chętnych do napisania artykułu o Debianie" ;-) - przeczytałem właśnie
krótką dyskusję o Pingwinariach.
Ja taże uważam, że mało było o Debianie, mało było go widać. I bardzo
żałuję, że nic nie przygotowałem.

W sumie mógłbym przez godzinę mowić o samym Debianie jako takim ;-)
Jeśli PLDowcy mogą, to czemu nie my ?!?

Trzeba będzie się przygotować za rok. Ktoś myśli o dołaczeniu się?
A może jakieś pomysły na tematy takich prezentacji?