Re: mozilla a flash

On Sat, 13 Apr 2002, goga-goga wrote:

> czesc

> coz,ja podobne zachowania zauwazylem w nestcape-4.7.7
> tez sie zastanawialem , czemu do cholery to gowno tak sie wlecze?
> nie dosc ze netscape sie blokowal, to na dodatek w windowmakerze wszystkie inne
> aplikacje mi sie chrzanily (tzn.szare okienko i nic)
> myslalem, ze to moze wina sprzetu (P133,z jakas archaiczna karta graf.)
> ale jestem ciekaw co inni maja do powiedzenia na ten temat

U mnie w NN 4.7x rowniez cos lubilo sie pieprzyc, tzn, po przesiadce ze
slinka na potato (2 lata temu) NN zacal sie wieszac. Wtedy zaczalem uzywac
mozilli, oj to byly czasy, srednio to chodzilo (cel333, 64MB, S3VIRGE) ale
o dziwo pracowalo stabilniej od NN. U innych nie zauwazylem nigdy zadnych
problemow.
Nic wiecej nie mam do powiedzenia na ten emat, problemu jak widac nie
rozwiazalem tylko obszedlem.
A jesli o mozille chodzi to wszystko jest ok. Przynajmniej jesli chodzi o
0.9.8 i 1.0.0 RC1

> tez pozdrawiam
i ja rowniez

--