Re: samba serwer domeny dla Win 2000 ?

Dnia 2002-04-13, napisales (as)

> Pozdrawiam wszystkich.

> (debian potato 2.4.19, samba 2.0.8)

> Jak bede mowil Win = Windows 2000.

> Czytam i czytam i nie moge znalezc (lub zrozumiec - jezeli znalazlem)
> czy samba moze byc serwerem domeny dla Win czy nie

Oczywiscie ze moze byc

> Wiem, ze nie dziala wparcie dla WINS dla Win ale moze sa jakies dodtakowe
> ... nie wiem "moduly"samby z serii smb-cos-tam ktore daja taka mozliwosc.

????
Jak to nie dziala ????
Khmmm
Widocznie mam jakas cudowna sambe rodem z histerii  ;))) .....

> Sprawa wazna bo w ostatecznosci bede musial postawic Windows NT server
> co nie jest - dla mnie - szczesliwym rozwiazaniem

W firmie w tej chwili stoi dhcp + samba dla kazdego z kompow ...
Samba jest masterem domeny, podpiete jest win98, 2000 i jedno XP i
jakos dziala, dyski sieciowe sie montuja, dziala to bez wiekszych
zgrzytow, pliki udostepniane przez sambe sa wszedzie widoczne itd ...
W czym problem ?

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl