Re: Zwalniajacy transfer dysku

On Wed, 10 Apr 2002, Marcin Sochacki wrote:
[ciach]
> Jesli hdparm nie wykaze nic specjalnego, to prawodpodobnie wina obslugi
> vfat'u w Linuksie. Jest ona zrobiona przede wszystkim tak, aby dzialala
dokladnie, kopia z partycji ext2 na ext2 5.6M/s i procesor niewiele robi,
wiec na pewno uzywane jest UDMA

Dzieki wszystkim!

PS.
Cos mi sie wydaje, ze wingroza straci przynajmniej dwie partycje :)

--
  Wojtek ---======= icek@pwr.wroc.pl =======--- Pietkiewicz
 Świadomość - jest to emergentna własność 2-go rzędu struktur