Re: ile plytek ?

On Fri, 12 Apr 2002 00:42:22 +0200
"prudi" <prudenter@o2.pl> wrote:

> Mam pytanko do ludzi ktozy juz instalowali sobie woodiego z plytek.
> Chodzi mi o to ile plytek potrzebne jest do instalacji podstawowej
> +ipmasq + wu-ftpd-academ + bitchx ? Wiecie.... Na Sdi strasznie dlugo
> sie sciaga i niechce mi sie sciagac wszystkich 8 plytek.
pierwsza + pociagnij sobie paczki ktorych tam nie ma (+ dependencies)
z netu :)
i zamiast wu-ftpd postaw proftpd

> Mam nadzieje ze wkacu dotrze do mojego miasteczka jakis normalny
> Provider i bede mial normalne lacze :)
nie Ty jeden...

Grzegorz 'greg' Galazka
RLU #219601 | gg #1835019
do zrobienia smutnego grymasu potrzeba az 42 miesni, a tylko 4 do
wyprostowania srodkowego palca i powiedzenia im, ze moga mi skoczyc