Re: Program ktory mowi ;)

On 08 Apr 2002 20:21:01 +0200 Marcin Kasperski
<Marcin.Kasperski@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

sylpheed-claws - filtry/ actions - może to pomoże?

> A ja serdecznie polecam duet getmail + Mail::Agent, który zapewnia to
> samo ale łatwiej.

  A może przyjrzycie się także maildropowi? Osobiście wolę jednak użyć
Sylpheeda do ściągania poczty via pop3. Czemu? Bo nie muszę konfigurować
fetchmaila/fetchpopa, procmaila/maildropa/getmaila tylko mam to od razu w
jednym. A tak? Co jakiś czas dawać "rescan folder tree" bo może jakiś list
przyszedł?

--
Marcin '(Szczepan|Hrw)' Juszkiewicz
mailto:(marcinj@(netbox|polnet.wroc)|(marcin|hrw|szczepan)@amiga).pl

      Portal portalem, ale sprawiedliwość musi byc po naszej stronie.
      		-- gazeta.pl