Re: Co ma 2.4.4 do Potato?

Sam używam Potato z jądrem 2.2.20, ale jest na stronie
http://debian.otwarte.pl/article.php?aid=11&t10=1
informacja jak zmusić ziemniaka do poprawnej współpracy z
jądrami 2.4.x.
Pozdrowienia
Robert

Mirek Grochowski napisał(a):
On Sun, 7 Apr 2002, Bartlomiej Krajewski wrote:
On Sun, Apr 07, 2002 at 09:43:30PM +0200, Marcin Landowski wrote:
> 	Ja ponownie z dziwnymi zjawiskami (dla mnie przynajmniej)
> rodem z mojego Potato r5. Pasie się to na Celeronie 333 z 64
> MB RAMu + Riva Rage Pro z 4 MB. [...]
Całkiem możliwe, że jest to związane z kiepską współpracą Kartofla z
2.4.x. Kiedyś zachciało mi się 2.4.16 na serwerze. Bardzo szybko wróciłem
jednak do 2.2.19, ponieważ nie łączyło się ppp i były problemy z modułami,
tzn. depmod wyraźnie nie miał ochoty na działanie.
Na tej stronie: http://www.fs.tum.de/~bunk/kernel-24.html są dostępne nowsze
wersje odpowiednich programów skompilowane specjalnie dla Potato. Wydaje mi się
jednak, że jeżeli to jest komputer domowy to można spokojnie zrobić upgrade
do Woody'ego, zwłaszcza że za niecały miesiąc stanie się on stabilny.
To tez prawda, zeby ziemniak mogl wspolpracowac z 2.4.x treba bylo
sciagnac jakies poprawki (zmienione pakiety). Niestety nie znam adresu,
ale swego czasu (z rok temu) bylo o tym na www.debian.org. U mnie wszystko
dzialalo wtedy w miare ok.
--
mirek