logi firewalla

tym razem z troche innej beczki
stoi sobie serwer z wlaczonym ssh
w ipchains ustawione jest, zeby logowac kazde polaczenie z portem ssh
w tym momencie przy kazdym polaczeniu klienta,mam w logach mnostwo smieci,
o ile sie nie myle kazdy pakiet przeslany do sshd.
jezeli zamienilem reguly dla ipchains na nastepujace czy bedzie
dzialac/logowac mi to tak jak zamierzam:
ipchains -A input -s 0.0.0.0/0 -d tenumnie/32 22 -p tcp -y -j ACCEPT -l -i
eth0
ipchains -A input -s 0.0.0.0/0 -d tenumnie/32 22 -p tcp -j ACCEPT -i eth0

podlug mnie, dziala to tak:
kazde nawiazane polaczenie jest teraz logowane w "kernelu"
reszta sobie juz idzie bez dodatkowych smieci w kernel.log

jakies korekty mile widziane.
dodatkkowe wskazowki tez.

(jezeli temat byl juz poruszany to sorry, ale nie chce mi sie teraz wertowac
archiwow,ale jezeli tak to powiadomcie)
na ra.