RE: mail, ftp, ... over SSL/SSH

-----Original Message-----
From: Mateusz Neumann [mailto:mateusz_neumann@poczta.onet.pl]
Sent: Thursday, April 04, 2002 8:06 AM
To: debian-user-polish@lists.debian.org
Subject: mail, ftp, ... over SSL/SSH

Mam pytanie: pisze prace (magisterska) o bezpieczenstwie hasel na styku Win*
-- Un*x. Powinienem zainstalowac (na linuxie) program pocztowy (jaki?),
demona ftp (jakiego?) i rozne tam jeszcze (pewnie apache) i tak calosc
skonfigurowac, zeby polaczenia "chodzily" opakowane w SSL lub SSH.

Mam pytanie jak to wszystko postawic? Z czego warto skorzystac? Chodzi mi
(na razie) o serwer...

********

a mnie to to interesuje pod kontem praktycznym bo wlasnie mam server
postawiony i musze go pod tym kontem maxymalnie zabezpieczyc zeby wszystkie
polaczenia szly bezpiecznie (sendmail i ftp przedewszystkim) wiec jesli ktos
by dysponowal dokumentacja badz adresami (chos inet przez www u mnie
ostatnio to porazka bo cus firmowy proxy padl chyba:()

wiec jesli mozna by bylo liczyn na pomoc

pozdrawiam Grzegorz