Re: qmail c.d.

> Zdecydowalem sie jednak zmienic format skrzynki na maildir i
> skorzystac z oferowanego przez qmaila programu. Nazywa sie on
> qmail-pop3d.  Skompilowal sie bez zadnych problemow itp, natomiast
> nie moge dokonac autentykacji.  Lacze sie z serwerem, przyjmuje mi
> login i odrzuca mnie w momencie kiedy podam pass.  Wyczytalem
> manuale (znalazlem nawet poslkie tlumaczenia), przejechalem po
> goglach i dalej nie wiem jak dokonuje sie autentykacji. Czy czyta on
> plik shadow, moze wymaga passwd? A moze ma jeszcze jakis inny
> sposob? W koncu napisal go facet od kryptografii ;-).  M

A cóż powiadają logi?

Na qmail-pop3d się nie znam ale tak na boku zauważę, że maildir-y
ślicznie obsługuje courier (sam używam z qmailem courier-imap ale
myślę że courier-pop tyż pójdzie). courier jest 'pełnym' serwerem
pocztowym ale można używać tylko tych kawałków. Ścieżka jest o tyle
warta przejrzenia, że ... warto pomyśleć czyby się IMAP obok POPa nie
przydał (jeśli nie teraz to w przyszłości).

--
( Marcin Kasperski   | (...) the only completion criterion for the Analysis  )
( http://www.mk.w.pl |       and Design phases is - the date. (Martin)       )