Re: qmail c.d.

Polecono mi demona popa3d ze strony http://www.openwall.com
Ciesze sie, ze dzila ci qmail z solidpopem3d, ja zaczalem juz walczyc z
qmail-popem i juz jestem zmeczony wszytkimi popami ;-).
Na stronie solidpopa http://solidpop3d.pld.org.pl/ nie znalazlem nic na
temat konfiguracji. Jezelibym sie za niego wzial, cos mnie moze zaskoczyc?

listmaster@lists.debian.org

--

Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]