Re: Nie moge wysylac plikow :((

To wciaz ja :)
 zainstalowalem serwer od nowa.
zainstalowalem wu-ftpd-academ
1) zaladowany jest ip_masq_ftp
2) wlaczane przesylanie pasywne
i dalej nie moge wyslac plikow na serwer. Moge wyslac plik tekstowy. (.txt)
a probowalem .doc , .avi , .exe  i nie mozna.. Klient (winows commander)
loguje sie na konto ale przy przesylaniu sie zacina.
 juz sam niewiem ... windowsa tez niedawno przeinstalowywyalem ....
Moze ktos by mogl sprawdzic.. w wolnej chwili  . ip 213.77.128.200    haslo
user login user