Re: Nie moge wysylac plikow :((

On Sat, Mar 30, 2002 at 03:41:25PM +0100, prudi wrote:
> Sorki. Z tym outlookiem to mnie oklamali userzy. Dziala . Tylko nie moga
> wysylac plikow przez GG ale to przezyja. Ale chodzi mi o laczenie sie z
> serwerem.
> Lacze sie z serwerem przez FTP z Windows Comandera i polacze sie spoko ale
> nie moge nic wyslac.  Jak by ktos chcial sprawdzic to zalozylem na szybko
> tak konto  login user haslo user  ip 213.77.128.200   :)  Ja sie lacze przez
> lan to moze tez jest jakas roznica.. kurcze juz sam niewiem
> kiedys dzialalo dobze....
> z gory dzieki

Czyli najprawdopodobniej stary numer z ftp. Masz do wyboru:

1) włączyć w kliencie ftp przesyłanie pasywne.
2) załadowac na ruterze moduł ip_masq_ftp.o

3) wysyłanie plików przez GG można zdaje się rozwiązać przez uruchomienie
SQUIda i ustawienie w kliencie GG serwera proxy.

  eloy
--

       "I tutaj mi się wydaje, że panowie po prostu mylnie interpretują."