Karta dzwiekowa SoundForge

Czy ktos oprocz mnie ma moze karte dzwiekowa SF64-PCF (ladowana kiedys do
komputerow Vobisa)? Od jakiegos czasu staram sie ja odpalic pod linuxem i
jak narazie mi sie nie udaje. Od biedy wsadzilem na plyte moja stara SB16
Value, ale ostatnio cos mnie tknelo, zeby odpalic ta druga. Wiec moze ktos
wie, jak skonfigurowac dla niej jadro? (jest taka opcja, przynajmniej
w jadrze 2.5.7 ale niestety nie skutkuje) Czy ktos wogole probowal odpalic
naraz dwie karty muzyczne?

krst.
--
Krzysztof Urbanski