Re: 2.4.4 i PPP

On Thu, 28 Mar 2002, Marcin Landowski wrote:

> No właśnie z niejasnych dla mnie powodów bez SLIP wkompilowanego
> w jajko nie chce działać. Kiedyś, jak bawiłem się w odchudzanie
> jajka, po wyrzuceniu SLIP długo nie mogłem dojść, dlczago PPP
> nagle przestało mi działać. Ktoś dał mi taką radę, że musi PPP i
> SLIP zawsze być wkompilowane, i wtedy nie ma kłopotu. Na
> podstawie własnych doświadczeń mogę to potwierdzić.
Moze wynika to z tego, w jaki sposob pppd komunikuje sie z modemem? W
sumie jezeli modem jest podpiety pod COMa to chyba nawet logiczne. Nie
wiem, w kazdym razie ja mam jadro 2.4.5 i chodzi mi wszystko dobrze, ale
ostatnie proby upgrade'u do 2.5.7 albo 2.4.18 sprawialy, ze nie dzialalo
mi pppd. W 2.5.7 wogole smiesznie bylo, bo zeby jadro wogole sie
kompilowalo nalezalo wlaczyc NFSa. No, ale ja sie na jadrze nie znam, wiec
to wszystko co od siebie moge dodac. :)

krst.

--
Krzysztof Urbanski