Re: Co jest w modzie - backupy?

Dnia śro 27. marzec 2002 00:20, Marcin Kasperski napisał:
> Kopiuję sobie okresowo co ważniejsze rzeczy z domowego komputerka do
> pracy ale chciałbym w tym wprowadzić niejaki porządek. Stąd prośba o
> porady. Jak najporęczniej i najstabilniej sobie to zorganizować chcąc
> na ile to możliwe zapewnić sobie szanse ewentualnego odtworzenia
> systemu przy następujących uwarunkowaniach:

dobre pytanie

ja osobiscie napisalem sobie proste skrypty ktore robia mi tary tego co chce
i wysylaja scp po kluczu na inny komp. rozwiaznaie proste z podstawowa
obsluga bledow i poki co sie sprawdza, ale jest ono jednak dalece prymitywne
i nieeleganckie..

do lokalnych backupow uzywalem tapera.

tyle z moich doswiadczen. podpisuje sie pod pytaniem kolegi bo chetnie bym
sie zapoznal z jakimis gotowymi bardziej zaawansowanymi narzedziami.

--
mihaŁodziński
tel://48.601.94.49.03/