Re: dostep do internetu

mun <sirmun@poczta.onet.pl> writes:

> jestem poczatkujacym uzytkownikiem Debiana (2.2r5 Potato) i mam problem
> ze skonfigurowaniem polaczenia z internetem.
>
> mam lacze stale (przydzielanie IP przez serwer DHCP), ale otwierajac
> strone w przegladarce niby zostaje odnaleziona, ale oczekiwanie na
> odpowiedz idzie w nieskonczonosc...
>
> moze ktos mi pomoze? na co nalezy zwrocic uwage w konfiguracji, co
> mogloby pomoc w tej sytuacji?

Ech, potencjalnych problemów może być mnóstwo. Od problemów z kartą
sieciową lub jej driverem, przez błędy w konfiguracji rutingu czy
kłopoty z DNS po ... próby wymuszania używania serwera cache przez
dostawcę internetu albo błędnie ustawione cache w przeglądarce. Czy Ci
w ogóle nic nie działa czy tylko WWW?  Jakieś
        ping www.onet.pl
się udaje, czy nie?

--
( Marcin Kasperski   | If information is written down two ways, one of the   )
( http://www.mk.w.pl |   versions will soon be out of date. (XP practices)   )