Re: kiedy stabilny WOODY?

Witam,

On Tue, Mar 26, 2002 at 01:32:10PM +0100, Mirek Grochowski wrote:
> Jesli o mnie chodzi, to z powodzeniem uzywam testing i jak woody zrobi sie
> stable przejde na nastepnego testing (ciekawe co to bedzie), nie lubie
> nieaktualnych pakietow.

Na stacji owszem (sam używam), ale na serwerze produkcyjnym to nie jest
najszczęśliwszy pomysł. Security Team zapewnia patche tylko dla wersji
stabilnej - jak używasz testing/unstable musisz sam tego pilnować. Pół
biedy z unstable - nowe wersje pakietów pojawiają się zaraz po upstream
releases, ale testing pod tym względem wypada najgorzej.

Szczerze mówiąc to ja już wolę mieć solidną podstawę w postaci stable i
w razie potrzeby kompilować nowsze wersje programów ze źródeł -
przynajmniej wiem dokładnie czego pilnować.

pozdrawiam,
rp.

--
"COMPILER THWARTED"