Re: kiedy stabilny WOODY?

On Tue, 26 Mar 2002, Adam Byrtek wrote:

> Racja:
>
> "When the testing distribution is mature enough, it becomes frozen,
> meaning no new code is accepted anymore, just bugfixes, if necessary.
> Also, a new testing tree is created in the dists directory, having a
> new codename. The frozen distribution passes through a few months of
> testing, with intermittent updates and deep freezes called test
> cycles'."
>
> Mam jednak nadzieje, ze sam proces przebiegnie w miare szybko... 12
> miesiecy to bylaby tragedia.

Nie wiem czy pamietasz proces zamrazania slinka lub ziemniaka, kilka
miesiacy bawili sie z samymi dyskietkami instalacyjnymi. Debian ma tak, ze
dopiero jak dla wszystkich architektur zrobi sie stabilny oglosza, ze jest
sable.
Jesli o mnie chodzi, to z powodzeniem uzywam testing i jak woody zrobi sie
stable przejde na nastepnego testing (ciekawe co to bedzie), nie lubie
nieaktualnych pakietow.

pozdrawiam
--
mirek