Re: Pingwinaria

On Mon, Mar 25, 2002 at 02:46:32PM +0100, olej@pentagon.eu.org wrote:

> Co do debiana i akcentow debianowych. Jakos cz(u|o)lem sie osamotniony... Wszedzie slackowcy, (sic! nawet duzo bylo FreeBSD'owcow !!!), co sie nie odezwalem, slyszalem wokolo debian sux (FreeBSD'owcy) !! debian ssie (Majaka z linuxnews)... Swiete wojny mnie nie interesoja, przyjechalem zeby porozmawaic o Linux'ie ...

1. łam linię w swoim programie pocztowym.
2. Ja tam nie czułem jakiegoś przerostu slackowców na resztą... Było
sporo debianowców, w różnym wieku i o różnej wiedzy. Mnie osobiście
ucieszyła rozmowa z Grześkiem piszącym o debianie do Linux+, wyjaśnił mi
parę kwestii a propo organizacji projektu Debian jak i objaśnił kilka
innych ciekawych aspektów zwiazanych z Debianem. Na kilku laptopach
które krążyły był zainstalowany debian, między innymi posługiwał się nim
sympatyczny pan któy wygrał koszulkę Borlanda jak i skarbnik PLUG ;)

Kilku rozporoszonych debianowców udało się poznać na stołówce... W sumie
wymiana poglądów i doświadczneń na temat debiana opchłonęła tak mniej
więcej 50% mojego czasu wolnego od wykładów posiłków i snu (a reszta to
bilard i tematy wolne od komputerów :))))).

Natomiast jeśli chodzi o prelekcje to debian był obecny z tego co na
pamiętam na dwóch, przy prezentacji filesystemu CODA jak i na wykładzie
o UML.

Jeśli chodzi o dominację jakiejś dystrybucji , to raczej PLD, chłopaki z
PLD baerdzo dobrze reklamowali swoją produkcję :)))

Pozdrawiam grupę.

--
Rafał "Bluszcz" Zawadzki Linux registered user #232814
GS/CPd--s-:-a--C++++UL+++P+++L+++E---W+N+o--K-wO--M?